Audi πλήρως ηλεκτρικό με αυτονομία εως 800χλμ χωρίς επαναφόρτιση!!
Ένα νέο τετράθυρο πρωτότυπο μοντέλο, το Audi Aicon,
παρουσίασε η Γερμανική εταιρία στην διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης, ένα αυτόνομο Audi χωρίς τιμόνι και χωρίς πεντάλ!
Το Aicon θα είναι σχεδιασμένο για αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και θα είναι ικανό να καλύψει αποστάσεις από 700 ως 800 χλμ χωρίς επαναφόρτιση. Ως σχεδιαστική μελέτη, το τετράθυρο 2+2 κάνει ένα τολμηρό άλμα προς το αύριο για να δείξει την εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση των επόμενων δεκαετιών. Το φουτουριστικό Aicon δείχνει τον κόσμο του αύριο, στον οποίο τα πλεονεκτήματα της ατομικής μετακίνησης συνδυάζονται με το περιβάλλον μιας πολυτελούς αεροπορικής καμπίνας. Μιας καμπίνας χωρίς τιμόνι ή πεντάλ, που μπορεί έτσι να προσφέρει όλες τις ανέσεις των σύγχρονων ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας με τέλεια εργονομία.
Οι γιγάντιοι 26ιντσοι τροχοί εξέχουν όσο το δυνατό περισσότερο υπογραμμίζοντας την εντυπωσιακή εμφάνιση του αυτοκινήτου. Όπως και το Audi e-tron Sportback, το εμπρόσθιο τμήμα του Aicon χαρακτηρίζεται από την αντίστροφη εξάγωνη τραπεζοειδή μάσκα, χαρακτηριστικό γνώρισμα της ανερχόμενης γενιάς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Audi. Οριζόντιες φωτεινές λωρίδες κινούνται από κάτω προς τα πάνω όταν το όχημα επιταχύνει και σε αντίθετη κατεύθυνση όταν φρενάρει. Η ταχύτητά τους αυξομειώνεται σε συγχρονισμό με αυτή του αυτοκινήτου!
Τα αυτοκίνητα του μέλλοντος θα επεκτείνουν τη σφαίρα της επικοινωνίας τους στον περιβάλλοντα χώρο. Το Audi Aicon χρησιμοποιεί προτζέκτορες υψηλής ανάλυσης για να φωτίσει τον δρόμο και τον περιβάλλοντα χώρο και να προβάλλει σήματα στο έδαφος. Αυτό του επιτρέπει να μεταδίδειπροειδοποιήσεις και πληροφορίες για το όχημα προς περαστικούς, ακόμη κι αν δεν έχουν απευθείας οπτική επαφή με το αυτοκίνητο. Τα αυτόνομα οδηγούμενα οχήματα του μέλλοντος σίγουρα δεν θα χρειάζονται προβολείς. Το σύστημα λέιζερ και ραντάρ αισθητήρων του Audi Aicon «βλέπει» αρκετά ακόμη και στο σκοτάδι, μπορεί να βρίσκει τον δρόμου του με απόλυτη αξιοπιστία και εντοπίζει πιθανά εμπόδια εγκαίρως.
Στο μεταξύ, οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες που τους παρέχει η myAudi ή ακόμη και να κλείνουν για λίγο τα μάτια τους. Όταν οι επιβάτες βγαίνουν από το Audi Aicon στο σκοτάδι, ενεργοποιείται ένας «φωτεινός συνοδός»: Ένα μίνι drone φωτίζει με φακό τον δρόμο του χρήστη!
Το Aicon είναι για 2+2 επιβάτες. Ένα ταπετσαρισμένο ενιαίο διθέσιο κάθισμα είναι ενσωματωμένο στον πίσω χώρο. Οι δύο μπροστινές θέσεις είναι σχεδιασμένες για μέγιστη άνεση και βέλτιστη ευρυχωρία. Μπορούν να ολισθήσουν μέχρι και 0.5 μ μπρος και πίσω. Δεν κινούνται πάνω σε ράγες, αλλά σε μια βάση καλυμμένη με μοκέτα ψηλού πέλους. Οι ατομικές θέσεις μπορούν να στρίψουν μέχρι 15 μοίρες. Στρέφοντας τις θέσεις προς τα έξω, οι επιβάτες μπορούν να εισέλθουν στο αυτοκίνητο ακόμη πιο εύκολα. Στρέφοντάς τες προς τα μέσα μπορούν να συνομιλήσουν ή να συνεργαστούν πιο άνετα. Αν οι επιβάτες γυρίσουν προς τα πίσω, τα προσκέφαλα αναδιπλώνονται σαν κολάρα και μπορούν να στηρίξουν τα χέρια. Η αρχιτεκτονική των καθισμάτων είναι η αυτοκινητιστική εκδοχή ενός κλασικού επίπλου, της πολυθρόνας σαλονιού. Το μαξιλάρι και η πλάτη διαχωρίζονται μεταξύ τους οπτικά.
Τα τροχαία ατυχήματα επίσης θα ανήκουν στο παρελθόν χάρη στα προηγμένα συστήματα αισθητήρων και στα δίκτυα. Η οδήγηση και το συνολικό όχημα έχουν προσαρμοστεί με τον καλύτερο τρόπο σε αυτό τον καινούργιο κόσμο της αυτοκίνησης. Ένα εξαιρετικά ισχυρό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης φροντίζει για τη δυναμική του Aicon. Ένα σύνολο τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων είναι τοποθετημένοι στον χώρο των εμπρόσθιων και οπίσθιων αξόνων. Οι μονάδες αποθήκευσης ενέργειας βρίσκονταιενσωματωμένες κάτω από το δάπεδο. Πρόκειται για στερεούς συσσωρευτές με σημαντικά μεγαλύτερη χωρητικότητα ενέργειας από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες παράγουν συνολικά 260 kW [354 ίππους] και 550 Νm ροπής. Ο καθένας κινεί έναν τροχό, επιτρέποντας ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, μεταβλητή τετρακίνηση quattro! Το Aicon θα μπορεί να επιτύχει αυτονομία ανάμεσα στα 700 και 800 χλμ χωρίς επαναφόρτιση. Ακόμη και η φόρτιση έχει μειωθεί στο ελάχιστο. Χάρη σε ένα σύστημα υψηλής τάσης 800 βολτ, η μονάδα μπαταριών του Aicon μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς του μέσα σε λιγότερο από 30’! Το αυτοκίνητο είναι επίσης εφοδιασμένο με μία μονάδα επαγωγικής, δηλαδή ασύρματης, φόρτισης.
Το Aicon καταφέρνει και τα δύο χωρίς οδηγό! Σε μία Ζώνη ΑΙ, μπορεί να σταματήσει μόνο του σε έναν σταθμό επαναφόρτισης και να φορτίσει τη μπαταρία του χωρίς καν ανθρώπινη βοήθεια…
Και αφού πήραμε μια γεύση από το μέλλον, ας επιστρέψουμε τώρα στην πραγματικότητα!