Το μεγαλύτερο Ηλεκτρικό όχημα του κόσμου!!
Αυτό το φορτηγό e-Dumper είναι το μεγαλύτερο ηλεκτρικό όχημα στον κόσμο.
Δύο ελβετικές εταιρείες έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν αυτό που ισχυρίζονται ότι είναι το μεγαλύτερο ηλεκτρικό όχημα στον κόσμο. Με το όνομα “e-Dumper”, αυτό το πελώριο φορτηγό 45 τόνων θα διαθέτει μια μπαταρία 700 kWh και αναμένεται να ξεκινήσει να φορτώνει φορτία μέχρι 65 τόνους αυτό το φθινόπωρο.
Το όχημα τέρας βασίζεται σε μεταχειρισμένο φορτηγό γερανός Komatsu HD 605-7 που απογυμνώνεται και ανακατασκευάζεται από την Lithium Storage GmbH και την Kuhn Schweiz AG. Η ομάδα στη συνέχεια να αντικαταστήσει τον πετρελαιοκινητήρα του οδοστρωτήρα με ηλεκτρικό κινητήρα, έχοντας ταυτόχρονα αρκετή ισχύ μπαταρίας, για να κατανοήσετε πλήρως το παράδειγμα, η διάθεσή ισχύ θα ήταν ικανή να βάλει σε λειτουργία οκτώ ηλεκτροκίνητα μοντέλα Tesla Model S και να τα οδηγεί για ώρα στον αυτοκινητόδρομο.
Μόλις ολοκληρωθεί, το e-Dumper θα χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά υλικών από λατομείο στις ορεινές πλαγιές του Chasseral σε εργοστάσιο παραγωγής τσιμέντου κοντά στο Biel. Η ελβετική κοινοπραξία πίσω από το έργο εκτιμά ότι το φορτηγό θα μπορούσε να κάνει το συγκεκριμένο δρομολόγιο μέχρι και 20 φορές την ημέρα.
Ενώ το θέαμα αυτού του γιγαντιαίου φορτηγού από μόνο του είναι αρκετά εντυπωσιακό, η ομάδα πίσω από το έργο ελπίζει να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα και να χρησιμοποιήσει μια διαδικασία που ονομάζεται regenerative braking για να αυξήσει τα περιθώρια ενέργειας της μπαταρίας του φορτηγού σε δυσθεώρητα νούμερα.
“Ο ηλεκτρικός κινητήρας φέρει όλα τα βασικά πλεονεκτήματα για αυτά τα ταξίδια, δηλαδή κατά τη θέρμανση των φρένων την ώρα που επιχειρεί να σταματήσει το όχημα, ο γιγαντιαίος ηλεκτρικός κινητήρας θα λειτουργεί σαν γεννήτρια που θα επαναφορτίζει την μπαταρία”, ισχυρίζεται η ομάδα.
“Το άδειο φορτηγό στη συνέχεια θα χρησιμοποιεί αυτή την ενέργεια για να ταξιδέψει πίσω στο λόφο.Αν όλα πάνε όπως είχε προγραμματιστεί, το ηλεκτρικό φορτηγό θα συλλέξει ακόμη περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια, ενώ ταξιδεύει στην κατηφόρα από ό, τι χρειάζεται για την ανάβαση.Αντί να καταναλώνει ορυκτά καύσιμα, θα τροφοδοτείται με το πλεόνασμα ηλεκτρικής ενέργειας που υπάρχει στο δίκτυο του δικού του συστήματος”.
Προς το παρόν, το έργο αποτελείται μόνο από ένα ενιαίο πρωτότυπο, το οποίο κοστίζει το επιβλητικό κόστος του 1 εκατ. Δολάρια . Ωστόσο, εάν φέτος το εγχείρημα στεφθεί με επιτυχία, οι δημιουργοί του ελπίζουν να μετατρέψουν μέχρι και οκτώ φορτηγά από καυστήρες αερίου σε ηλεκτρικούς κινητήρες.
Πηγή: https://texnologia.net