
ΔΕΗ-ΔΕΔΔΗΕ – Γενικές πληροφορίες – Παράπονα πελατών
Αρχικά να ενημερώσω ότι ο αριθμός εξυπηρέτησης προς την ΔΕΗ άλλαξε.
Αριθμός κλήσης εξυπηρέτησης πελατών:
Ο παλιός αριθμός ήταν το 11770 με χρέωση. Ο νέος αριθμός ΧΩΡΙΣ χρέωση είναι 8009001000
Αριθμός κλήσης βλαβών ΔΕΔΔΗΕ:
Όπως ξέρετε σχεδόν όλοι, υπεύθυνος για βλάβες δικτύου χαμηλής τάσης είναι πλέον ο ΔΕΔΔΗΕ.
Ο αριθμός κλήσης για να δηλώσουμε μία βλάβη, που προέρχεται είτε από ξαφνική διακοπή ρεύματος στο σπίτι μας,
είτε από βλάβη στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ (αν γνωρίζουμε από αυτά) είναι ο
Βλάβες ΔΕΔΔΗΕ 11500
ή ο παρακάτω
Βλάβες ΔΕΔΔΗΕ 2111900500
Εξυπηρέτηση ΔΕΔΔΗΕ
Αν δεν είστε ευχαριστημένοι από τα τοπικά καταστήματα του ΔΕΔΔΗΕ ή αν για οποιονδήποτε λόγο νοιώθετε ότι σας βάζουν το φάκελό σας πιο κάτω,
παρακαλώ να είστε ψύχραιμοι και ευγενικοί!!
Οπότε, αποχωρείτε με ευγένεια, γράφετε ένα ωραίο e mail και το στέλνετε στα κεντρικά (ΑΘΗΝΑ)
ή ακόμη αν γνωρίζετε την περιφέρεια του ΔΕΔΔΗΕ της εκάστοτε περιοχής και εκεί.
Σας εγγυώμαι ότι θα έχετε γρήγορα και αντίστοιχα ευγενικά, αποτελέσματα!!!
Το τι θα ακούσουν στα τοπικά γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ δεν σας αφορά. Εσάς σας αφορά να εξυπηρετηθείτε άμεσα.
Πολλοί καταναλωτές…. πάρα πολλοί καταναλωτές, έχουν πληρώσει για μία νέα παροχή
ή για ένα εργοταξιακό ή για μία επαύξηση ρεύματος και περιμένουν ακόμη και 2 ολόκληρα χρόνια για να εξυπηρετηθούν!!
Θα έχετε διαπιστώσει όλοι, ότι κάνουν τους δύσκολους και η γνωστή απάντηση προς όλους τους καταναλωτές:
”Δεν έχουμε καλώδιο” ”δεν έχουμε μετρητές” ”δεν έχουμε καβούκια” μόλις έρθουν θα είστε ο πρώτος που θα εξυπηρετήσουμε!!
Και ξαφνικά, βλέπετε τον γείτονα που έκανε αίτηση μετά από σας, μπορεί ακόμη και πριν ένα μήνα,
ενώ εσείς έχετε πληρώσει 1 ή 2 χρόνια πριν και ακόμη περιμένετε και ο γείτονας να απολαμβάνει μία καλωδιάρα
να κρέμεται από την απέναντι κολώνα και μάλιστα να βγαίνει κορδωτός κάθε πρωί
και να κοιτάει με καμάρι το καλώδιο, όταν εσείς περνάτε από κάτω…
Σε αυτές λοιπόν ή σε παρόμοιες περιπτώσεις, πρέπει να είστε ψύχραιμοι.
Ούτε ο γείτονας φταίει (κι αυτός τη δουλειά του θέλει να κάνει)
αλλά και ο υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ (που φταίει) δεν θα σας εξυπηρετήσει,
αν αρχίσετε να τον ψάλλετε.
Η καλύτερη λοιπόν λύση, είναι να κάνετε μία ωραία αναφορά (χωρίς δικηγόρο αρχικά)
στην περιφέρεια ή στα κεντρικά του ΔΕΔΔΗΕ – ΔΕΗ.
Να είστε σίγουροι ότι θα εξυπηρετηθείτε άμεσα.
Προσωπικά σχετικά πολύ πρόσφατα, ”έπεσα” σε περιστατικό με άνθρωπο που έφτιαχνε ένα ξενοδοχείο.
Τον τρέναραν με το εργοταξιακό καλώδιο αρκετές εβδομάδες.
Μόλις τελικά αφού απηύδησε ο άνθρωπος, αναγκάστηκε να τηλεφωνήσει ο ίδιος με την ιδιότητά του.
Ήταν πρώην μεγαλοστέλεχος της ΔΕΗ!!! Την επόμενη το πρωί είχε βρεθεί ξαφνικά το καλώδιο και συνδέθηκε άμεσα με ρεύμα!!!
Τον σύνδεσαν οι ίδιοι άνθρωποι που του έλεγαν ότι μέχρι σήμερα δεν είχαν καλώδιο στην περιοχή.
Την επόμενη το πρωί είχε ρεύμα!!!
Όταν λοιπόν νοιώθετε αδικημένοι ή…. καθυστερημένοι lol….
στείλτε μία όμορφη και ευγενική επιστολή στον παρακάτω σύνδεσμο.
Παράπονα Πελατών ΔΕΗ
ή πατήστε στην παρακάτω εικόνα…
Να ξέρετε ότι για αυτό το σύστημα ΔΕΝ φταίει ο Ηλεκτρολόγος σας, όποιος και να είναι.
Ο μόνος υπεύθυνος είναι ο προϊστάμενος του τοπικού τμήματος του ΔΕΔΔΗΕ
ή κάποιος υπάλληλος που κινεί τα νήματα της περιοχής του.
Άρα, μην τηλεφωνείτε καθημερινά στον ηλεκτρολόγο σας μήπως δια μαγείας κάνει κάτι.
Από τι στιγμή που έχετε πληρώσει και το σύστημα το τοπικό αδιαφορεί ή σφυρίζει κλέφτικα,
τότε η λύση είναι μία όμορφη επιστολή παραπόνων στα κεντρικά.
Για οποιοδήποτε θέμα. Εσείς θα γράψετε ότι σας λέει ο κάθε τοπικός του ΔΕΔΔΗΕ,
πχ ”ΔΕΝ ΈΧΟΥΜΕ ΚΑΛΩΔΙΟ” ή ”ΔΕΝ ΈΧΟΥΜΕ ΜΕΤΡΗΤΕΣ” ή ”ΈΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΟΙ”
Ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ
Πολύ σημαντικό λινκ που πρέπει να έχετε όλοι ”παραμάσχαλα” ανά πάσα στιγμή, είναι το Site του ΔΕΔΔΗΕ.
Από εκεί θα βρείτε σημαντικές πληροφορίες για το κάθε τι που θέλετε να κάνετε…
Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο και μπείτε στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ…